vrijdag 7 september 2012

Little Darling


Een babykaartje gemaakt met Graphic45 papier "Little Darlings", 'k vind het zulk lief papier!
Deze keer heb ik er bewust voor gekozen om er niet te veel toeters en bellen bij te gebruiken omdat er van het papier en de mal dan niet veel meer over blijft en dat vond ik zonde.
Dit is voorlopig even m'n laatste blogpost, we gaan er lekker tussenuit om te genieten van het Engelse landschap en misschien kom ik er nog wel leuke hobbywinkels tegen!
We hebben een "Hans en Grietje" cottage uitgekozen, gelegen op een prachtig landgoed, nu maar hopen dat de weergoden ons goed gezind zijn!


woensdag 5 september 2012

Rijbewijs


Deze kaart heb ik  gemaakt voor m'n neef Dion, hij is vandaag in een keer geslaagd voor z'n rijbewijs en dat terwijl hij pas 17 jaar is. Natuurlijk is hij daar hartstikke trots en blij mee en een zelfgemaakte kaart van "tante Netjes" (zo noemt hij mij) mag dan natuurlijk niet ontbreken. 'k geloof dat ik nog nooit zo snel een kaart gemaakt heb en was blij dat ik dit papier en stansje in huis heb!
Bij Intratuin heb ik een groot boeket bloemen laten schikken en samen met deze kaart heb ik dat bij hem thuis afgegeven, zodat ik hem even persoonlijk kon feliciteren. Grote neef (mijn bijnaam voor hem) was er blij mee en kan niet wachten tot hij z'n papiertje in huis heeft zodat hij lekker met de auto van paps en mams mag gaan toeren!
Stansje en papier is van MD, de auto is gestanst uit Metal van Ten Seconds Studio en iets geschuurd.

zondag 2 september 2012

London


Nog een keer Snoesje, nu gaat ze Londen verkennen.
Papier van MD en stempels van Darkroom Door.

vrijdag 31 augustus 2012

Parijs


Gisteren lekker in m'n hobbykamer gerommeld, het was er weer voor en ik vind het iets knus hebben als de regen lekker op het dak klettert!
Voor deze kaart heb ik oa papier van MD en Magnolia gebruik, de tekststempel komt van Stampingback en het filmstripje is van Tim Holtz.

woensdag 29 augustus 2012

Notes


Bedankt voor de felicitaties en de lieve reacties op m'n vorige blogpost, het is altijd zo leuk om te lezen. Gisteravond heb ik dit notitieboekje nog gepimpt, 'k had nog wat papier van het doosje over en het leek me leuk om het erin te doen (helaas gaat dat niet lukken, 't boekje is net iets te groot......Grrrrrrr!!) De gebruikte mallen zijn van Crealies, Spellbinders, Cuttlebug en Nellie S., verder een kroontjespen (Marktplaats), metalen hoekjes en een stukje plakparelstrip en op de rug een kantje.

dinsdag 28 augustus 2012

Voor Karin



Vandaag is m'n zusje 50 jaar geworden en omdat ze voor haar verjaardag graag een envelopje met inhoud wilde hebben heb ik dit doosje voor haar gemaakt, dat ziet er toch gezelliger uit dan een gewoon envelopje.
Het basis patroontje staat in het boekje "een jaar vol kaarten" en hier heb ik er mijn eigen twist aan gegeven.
In het deksel heb ik een transparant bol rondje verwerkt waarin het plaatje (Studiolight) met 3D kit opgehoogd is vast geplakt, de vierkante mal is van Marianne D. en de ronde van Spellbinders.
Het papier is van Kaisercraft (Magnolia Grove),de bloemetjes zijn van diverse merken en verder heb ik metalen hoekjes en voor de pootjes parels gebruikt.
Nu maar duimen dat ze het leuk vindt!

maandag 13 augustus 2012

Distel


Na m'n 3D gefreubel werd het weer tijd voor wat anders en stempelen blijf ik gewoon erg leuk vinden.
Deze kaart heb ik gemaakt om m'n voorraad aan te vullen, altijd handig en het is meestal niet zo prettig om zo'n kaart te moeten maken op het moment dat je 'm nodig hebt.
De distel is van Art Journey, stempelkarton en tekst van Stampingback, de achtergrond is met Distress gekleurd en de distel is met een witte gelpen bewerkt.

zondag 12 augustus 2012

Papaver


Ondanks het prachtige weer toch nog een kaartje gemaakt!
Gebruikte mallen: Marianne Design en Nellie Snellen
Knipvel van Mattie en lila parelmoerpapier van de Action(!)

dinsdag 7 augustus 2012

True Friendship


Vandaag nog een keer een "klassieker" gemaakt!
Toen ik zo'n 15 jaar geleden met kaarten maken begon was 3D m'n favoriete techniek, 'k zie mezelf nog bezig met zo'n X-acto mes, wat een werk! Gelukkig is er sinds die tijd wel het eea veranderd en zijn er nu allerlei gereedschappen te koop die het allemaal toch net even gemakkelijker maken! Zo af en toe vind ik het leuk om weer eens te knippen en eigenlijk vind ik dat deze mallen zich er prima voor lenen.
Hier heb ik dus ook weer een mal van MD en Spellbinders gebruikt en een plaatje van Mattie in 3D opgewerkt.
Het stempeltje is van Kaisercraft en het plissee kantje van Prima Marketing.

maandag 6 augustus 2012

Calla's


Dit weekend ben ik (voor mijn doen) ouderwets aan de slag gegaan met een (oud)knipvel van Mattie en dit in 3D opgewerkt, op sommige besjes heb ik 3Dlak gedruppeld. De tekststempel is van Kico, het scrappapier en de grote mal van Marianne D en de andere mal is van Spellbinders.

vrijdag 13 juli 2012

Holland


Deze stempel had ik al een poosje liggen maar nog niet eerder gebruikt omdat ik niet goed wist wat ik er nu eigenlijk mee kon doen.
Ik heb het heel simpel gehouden, de stempel afgedrukt met zwarte Archival inkt en op een aparte strook de tekst (Justrite) gestempeld. Met maskertape de strook afgeplakt en met Distress Festive Berries en Faded Jeans de Nederlandse vlag ingekleurd en op zwart linnen cardstock geplakt.

donderdag 12 juli 2012

Just a note


Hier ben ik aan het expirimenteren geweest met maskertape en Distress, de stempels zijn van Art Journey.