vrijdag 29 april 2011

Romantic Picture

vandaag een romatisch kaartje gemaakt met het nieuwe papier van Studio Light en bijbehorend vel Romantic Pictures. hier zijn verschillende kleuren en foto's van en eerlijk gezegd vind ik ze allemaal mooi maar deze kleur vind ik het allermooist! om het romantische sfeertje wat extra kracht bij te zetten heb ik er een witte roos naast gelegd (heb in de keuken altijd een paar "overgebleven" bloemen staan).
achter de foto zie je een stukje van een Cheery Lynn mal, de grote metalen bloem is van Prima Marketing en de camee komt van Just a Note. verder nog wat kant, parelbradje, organzastrikje en chandelier (Magnolia).
langs de geponste rand heb ik nog parelsnoer geplakt, aan de binnenkant zit een boekje maar daar heb ik geen foto van gemaakt.
bedankt voor het langskomen en ik zou het weer leuk vinden als je een reactie achter laat!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Janet,
    Romantisch is hij zeker.
    Helemaal leuk.
    Zlef heb ik ook deze vellen en bijpassend papier net binnen.
    Als ik het zo zie ga ik er snel mee aan de slag.
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi janet via het bloghoppen kwam ik bij jouw en wat maak jij mooie dingen echt schitterend.
    Ik ben je dan ook gelijk gaan volgen.
    Deze kaart is ook heel mooi.
    En de witte roos doet het inderdaad heel goed.
    Fijne dag Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt mooi geworden, ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar de binnenkant.

    Gr.Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie en heel romantische kaart! Geweldige details! Ook mooi op de foto gezet samen met de roos!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen