zondag 24 april 2011

Time Piece

vandaag een kaart gemaakt met het mooie Bo Bunny papier Time Piece en stempels, stencil en een snijmal van Tim Holtz. de klok heb ik uit grungeboard gesneden en oud en roestig gemaakt met inkt, vernis en patina. met een embossingstencil en metaalfolie heb ik het label linksonder gemaakt, kaalgeschuurd en met alcoholinkt een verweerd effect gegeven, de familiefoto heb ik op een restje papier gestempeld en op chipboard geplakt en de tekst is weer op een stukje time piece gestempeld en langs de randen geschuurd en gesponst met distress walnut stain. verder nog een stukje jute en een sleutel op de kaart geplakt en de randen geschuurd en beinkt. de bedoeling was om een kaart voor m'n neefje te maken, hij wordt 16, maar ik geloof dat ik daar niet echt in geslaagd ben. op de een of andere manier wordt het bij mij altijd vintage, het lijkt wel of dat vanzelf gaat!!
'k ben erg benieuwd naar jullie commentaar en wens jullie zonnige paasdagen toe.

1 opmerking:

  1. Hoi Janet,
    Mooie kaart is het geworden.
    inderdaad een beetje vintage stijl.
    De klok is erg mooi geworden!!
    Denk zelf dat ik hetm wat somber vind voor een jonge jongen.
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen