woensdag 10 augustus 2011

Tim Holtz koffer




Een koffer gemaakt met een big die van Sizzix/Tim Holtz, gestansd met linnen- en etalage karton. De kofferriemen etc. zijn flink gesponsd met Distress Walnut Stain en voorzien van hotfix en de handvaten zijn vastgezet met lange brads (Tim Holtz).Het linnenpapier is op etalagekarton geplakt en het doosje heb ik daar ook van gemaakt. De stickers zijn de originele Vagabondstickers die ik heb verkleind in een fotoprogramma en afgedrukt op een stickervel (Bruna), het labeltje kwam ik op het internet tegen en last but not least de 3D oldtimer is een vintage knipvel van Marianne D.
met het doosje ben ik flink aan het klooien geweest, ik wilde het perse  uit 1 stuk hebben  maar dat is lastig plakken omdat je er aan 1 kant niet meer bij komt. Nou ja, het is uiteindelijk toch gelukt een volgende keer maak  ik het mezelf niet meer zo moeilijk!
Natuurlijk ben ik weer reuze benieuwd wat jullie er van vinden.

1 opmerking: