zondag 5 februari 2012

Vintage met vlinders

Vandaag kon ik me de hele dag lekker op zolder uitleven, met sneeuw en gladdigheid krijg je mij (als het niet perse moet) de deur niet uit en wat is er dan fijner dan lekker te hobbyen!
Hier heb ik een pagina van een chipboard album (Papermania) gebruikt samen met papier van Piondesign. Het plaatje komt van internet en de bloemen zijn van Prima marketing, de takjes zijn van Melissa Francis en de besjes van Magnolia. Verder heb ik een paar swirls van Memory box, een randpons van X-cut en een stukje kant gebruikt en het vogeltje is van Fimo klei.

7 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje zeg en wat leuk dat vogeltje,heb je dat ook zelf gemaakt.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Janet! Wat leuk die kleurtjes, je hebt al aardig wat volgers!
    Ik ben wel wezen schaatsen, het was even wennen,maar het is gelukt, morgen weer.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Janet,

    Wat een mooi kaartje is dat weer geworden, ik ben het helemaal met je eens als je niet naar buiten hoeft dan lekker binnen blijven ook ik ben geen winter liefhebber,

    groetjes Alita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schitterend gemaakt Janet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een super mooie vintage kaart! Hele mooie details en prachtige bloemen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een prachtig mooi kaartje Janet.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh waaw zeg, echt een prachtig geheel !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen