dinsdag 4 december 2012

Kerst 3


Nog een keer de vierkante mal van Noor design, jullie zullen hem nog vaak tegen komen op m'n blog want ik vind hem zo mooi en heel toepasbaar. M'n bedoeling was om de kaart helemaal wit te houden, maar dat kwam niet zo over dus heb ik toch wat inkt en mat goud gebruikt. Op de geponste rand heb ik nog een "gesuikerd" randje (geen idee hoe dat papier heet)  en een kantje geplakt. De overige mallen zijn van Bosskut (poinsetta) en Memorybox (swirl) en de lantaarn is van MD.

6 opmerkingen:

  1. Echt een hele mooie kaart. De combinatie wit en bruin vind ik erg mooi.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janet,
    Je hebt er echt iets heel moois van gemaakt, het is echt geweldig, ik hou ontzettend van zulke kaarten, ik zit ook steeds te twijfelen over die mal, ik had die van Carolien gebruikt, dus misschien....
    Hele fijne dag nog, ik hoop weer snel wat te maken, ik ben net klaar met behangen,nu nog wat sauswerk op de overloop en dan ben ik een heel eind, maar de Kerst nadert met rasse schreden, dus ik moet echt nog even aan de bak.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janet,

    Je bent goed begin hoor, super hoor.
    Ziet er mooi uit.

    Gr.Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Janet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super elegante kaart! Heel mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie toepassing van die prachtige mal! Een hele mooie kaart is het geworden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen