dinsdag 12 februari 2013

Alma's sewingroom 2



Vandaag deze hanger gemaakt met Pion Design Alma's sewingroom, het leuke van deze serie vind ik dat het in 2 formaten is uitgebracht. Vooral de kleine labeltjes zijn erg leuk om voor dit soort dingen te gebruiken!
Het schaartje is met metaalfolie (Ten Seconds Studio) uitgestanst en opgeschuurd, dat geeft een "echt" effect,
het haberdashery stempeltje is van een sheet van Paper Artsy en bewerkt met Wow embossingpoeder, de druppelparel is van Tim Holtz, de bloem van Wild Orchidcrafts en de mallen zijn van MD.
Verder nog wat kant, strikje van seambinding, parelbrad, fijn parelsnoer en stempels van Crafty Secrets en Tim Holtz. De randjes zijn bewerkt met Distress Weathered Wood.





11 opmerkingen:

  1. Prachtig mooie hanger Janet.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooie hanger is dit,superleuk,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige Tag, erg mooi
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou je wel willen helpen maar het niet zo maar even opschrijven. Ik ga het proberen. Eerst ga je naar ontwerp, dan ga je indeling en dan gadget toevoegen, dan kan je kiezen uit verschillen de onderwerpen. dan ik ik voor de boom waar de bol groen van is.( De kopie van de candy sla je allereerst op bij je afbeeldingen) Er wordt gevraagd naar een afbeelding en dan haal je de candy bij je afbeeldingen op. Je kopieert de blog en zet dit er ook bij . Dan kan je bovenaan neerzetten Candy van.... en de regel daaronder wanneer deze is,
    Een lang verhaal maar ik hoop dat het je lukt. succes.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Janet

    WAUW wat beeldschoon.....hier ben ik helemaal weg van.
    Wat goed dat het gelukt is om mijn candy op je blog te zetten. Ik snap er af en toe ook helemaal niets van hoor maar ik leer steeds weer bij met hulp van mijn zoon en man en van medeblogsters. Als je straks hulp nodig hebt met iets op je blog te zetten en je komt er niet aan uit dan mag je me altijd om hulp vragen........samen leren we een hoop hihihi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn reactie was dus ook, WAUW !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een schitterende hanger! Ik ben er helemaal weg van zo mooi!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie weer! Helemaal gaaf de combinatiesdie hebt gemaakt! Het schaartje lijkt echt zo te pakken... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen