maandag 18 maart 2013

Inspiration


Dit kaartje is gemaakt met Panpastels, 'k was er een tijdje terug al aan begonnen maar zag er iets aan wat me niet beviel, dus heb ik hem weg gelegd en ben vandaag weer verder gegaan. Dat kan je zomaar eens hebben he!
Ik heb hier gebruik gemaakt van maskers (Crafters workhop), stempels van Katzelcraft, Art Journey en the Artistic Stamper, tissuetape, postzegels (panduro) en een houten zakhorloge (Prima Marketing), met een witte gelpen heb ik hier en daar nog wat accenten aangebracht.

10 opmerkingen:

  1. heel mooi mannen kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is zeker een hele mooie mannenkaart, wat ben je toch weer op dreef.........

    groetjes alita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Janet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart zeg. Echt een stoere mannenkaart.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een heel leuke mannenkaart! Mooie stempels!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannenkaart Janet
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig mooi kaartje Janet.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooie mannenkaart, hier krijg ik nou 'Inspiration' van!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stempels Janet, je hebt er weer
    een leuk kaartje mee gemaakt ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk Janet dat je ook in het DT team zit.
    gefeliciteerd ook en we hebben een leuk clubje.
    en ik ben meteen hier ook volger van je geworden.
    je hebt een prachtige mannenkaart gemaakt.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen