zaterdag 2 maart 2013

Lente


Vandaag weer een lentekaartje, deze is gemaakt als voorbeeld voor de nieuwe challenge van hobbyencadeaukleurenfestijn en het thema is Lente/Voorjaar.
Het papier is van Tilda en Prima Marketing, verder wat bloemetjes, kant, smal zigzagband, pareltjes en een bedeltje. Een mal van Noor design en een randpons en het geheel gemat op zachtgeel en lichtblauw linnenpapier. Het tekstje op het label heb ik geprint.
Met dit kaartje doe ik mee aan de lente-challenge bij http://www.justanote.nl/

11 opmerkingen:

  1. Met deze kaart krijg je meteen zin in de lente.
    Was is hij leuk!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeel leuk je voorbeeld, echt lente !

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst :)
    Lieve grtjsss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Janet! Het papier is echt geweldig! Ik hou ook wel erg van die kleurtjes.
    Fijn weekend.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Janet, wat een prachtig lief kaartje is dit, ik vind die kleuren ook zo mooi!!!
    Fijn knutselweekend!!

    groetjes Alita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Janet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en lief kaartje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Janet. Als je hier geen lentegeoel biij krijgt begrijp ik er niks van.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig mooi kaartje Janet.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje met die lente kleuren.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie romantische kaart! Mooi papier en details. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt de smaak te pakken!!
    Leuk dat je met deze kaart ook meedoet met de challenge op mijn blog.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen