dinsdag 3 juni 2014

A day in May


Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij WLVC en dit is het voorbeeld wat ik hier voor gemaakt heb. Het thema is: alles mag, dus lekker gemakkelijk zolang het maar vintage is!
Ik heb gekozen voor een mdf hart en het mooie papier van Pion design "a day in May", verder weer de gebruikelijke bloemen, kant etc.
Het lijstje heb ik gemaakt met lichtgewicht klei en een mould van Martha Stewart.

Met dit hart doe ik mee aan de volgende challenges:

 http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/

http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/

http://vintageudfordring.blogspot.nl/


De sponsor is Live & Love Crafts








19 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat hart prachtig gepimpt zeg!!! Echt een beauty!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gedaan Janet, met het papier de details heb je een heerlijk sfeertje neergezet zo leuk!
    Fijne dag!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi hart super sfeertje met prachtige details!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeanet,
    hier moest ik toch echt even op reageren op je blog...wat een beeldschoon hart heb je gemaakt met de mooie plaatjes van Pion....heerlijk vintage echt super mooi!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig gemaakt hart Janet. Voor we met vakantie hierheen gingen kocht ik zo'n hart in Delft bij Hobby Voordelig. Gelijk enthousiast begonnen..... en dan. Hetligt al weken in mijn bakjes. Die van jouw is super en wie weet een opsteker voor mij. Maar ... dit is te mooi. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi hart.
    Heel erg mooi gemaakt.

    Dank je wel voor het mee doen aan de Challenge bij Scrap Cards Challenge Blog.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt Janet!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi dat zachte roze en groen; echt voorjaars kleuren! Dat lijstje ziet er gaaf uit! Een mooi en lekker vintage/dames werk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi is dit schitterend opgepimpt hart....SUPERSSSS!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend weer Janet, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow, this is just beautiful! thank you for sharing at Vintage Udfordring!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Janet. Nog een extra berichtje van mij. Zie mijn blog. Het was een hele happening met alles en nog wat er om heen. Maar aan de jouwe kan ik niet tippen, maar ben blij, dat ik toch wat heb gemaakt.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige creatie. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Janet
    ik vind je creatie prachtig.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Janet,
    Onze Ziva voelt zich inmiddels wat beter, ze heeft echt heel veel last gehad van de narcose.. Wat heb je het haart mooi gepimpt, super dat papier van Pion ..heb je de nieuwe serie al gezien/gekocht die is ook weer zó mooi..wens je een fijn weekend,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt heel mooi gemaakt,..
    Veel knutsel plezier verder en een fijne zondag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen