maandag 1 oktober 2012

voor Wilma


We zijn alweer een goeie week thuis van onze vakantie naar Engeland en wat hebben we het naar onze zin gehad. De Hans en Grietje cottage in Kent was een groot succes en wat hadden we mooi weer, natuurlijk mochten een paar bezoekjes aan stempelwinkels deze keer ook niet ontbreken en zijn we bij de Craft Barn en the Artistic Stamper geweest, de laatste was op 5 minuten rijden van ons huisje! En jullie snappen het vast al, 'k ben niet met lege handen thuisgekomen.
Ook het weekje Wales was fantastisch, ook daar hadden we een gezellige cottage  in het beroemde boekenstadje Hay-on-Wye. We hebben daar veel rondgetoerd (soms op weggetjes die zo smal waren dat je maar hoopte dat je geen tegenligger tegen zou komen) en vooral heel veel foto's gemaakt. Aan Chris nu de eer om er een mooi fotoboek van te maken!

Deze kaart heb ik gemaakt voor m'n schoonzus die vandaag jarig is. De gebruikte mallen zijn van MD, Memory Box en NS, het plaatje is ook van MD en de bloemen zijn oa. van Wild Orchid Crafts en Magnolia, het designpapier heet Hanoverian (Docrafts).

9 opmerkingen:

  1. Hoi Janet,
    Wat een prachtige kaart weer, zal je schoonzus leuk vinden, wat is die mal mooi hé! Ik heb hem nog niet maar ik ga hem binnenkort ook bestellen, ik heb net voor € 85,-- aan oude creatables die ik nooit gebruik via Marktplaats verkocht, ik vond het zonde als je er niets mee doet, er staan nog een paar Joy malletjes op MP, die heb ik nog niet verkocht, maar het liep als een trein.
    Fijne avond nog,
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Janet.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Janet,
    Je hebt echt een schitterende kaart gemaakt..mijn complimenten..

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en gelukkig ook hebben geboft met het weer!
    Je hebt een super mooie vintage kaart gemaakt!! Mooi papier en mooie details. Wat heb je ook prachtige mallen gebruikt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart zeg ! Die vulpen vind ik erg leuk als detail.

    Grtjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als eerste nog gefeliciteerd met Wilma! Wil je haar ook van mij feliciteren? Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt! Fijntjes de kleuren die je hebt gebruikt! Mail je binnenkort weer... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Janet.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janet,wat een mooie kaart,ik vindt de details die je gebruikt hebt erg leuk zoals dat penpuntje en de "kristallen".Het maakt de kaart net iets meer áf.groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig vintage kaartje Janet. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen